نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت قاطع تاتوکنندگان، چندین تاتو دارند.

طبق یافته‌های یک نظرسنجی اخیر، از ۳۰ درصد آمریکایی‌هایی که تتو دارند، حدود ۷ نفر از هر ۱۰ نفر (۶۹ درصد) دو یا چند تتو دارند.

طبق یک نظرسنجی اخیر، افراد تاتو شده در میان ما معمولاً به جای یک تاتو، چندین تاتو انجام می‌دهند.

نظرسنجی نشان می‌دهد: اکثریت قاطع افراد دارای تاتو، چندین تاتو دارند

طبق نتایج یک نظرسنجی اخیر، به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق ما که هنر بدن داریم، بیش از یک تصویر، نماد یا کلمه بر روی بدن خود حک کرده‌ایم.

تقریباً ۳۰ درصد از بزرگسالان ایالات متحده تاتو دارند، یک نظرسنجی جدید که توسط هریس اینتراکتیو انجام شده است. این یک افزایش نسبتاً قابل توجه در مدت زمان کوتاه است، زیرا چهار سال پیش در سال ۲۰۱۲، تنها حدود ۲۰ درصد تاتو داشتند.

“تقریباً یک سوم آمریکایی‌ها حداقل یک تاتو دارند.”

اما شاید جالب‌ترین یافته‌ای که از نظرسنجی هریس به دست آمد – که اواخر سال گذشته انجام شد و تقریباً ۲۲۰۰ بزرگسال حداقل ۱۸ ساله را مورد بررسی قرار داد – این است که افراد دارای تاتو به ندرت به یک تاتو بسنده می‌کنند. از ۳۰ درصد آمریکایی‌های دارای تاتو، حدود ۷ نفر از هر ۱۰ نفر – ۶۹ درصد – دو یا چند تاتو دارند.

نسل هزاره (میلنیال‌ها) نسبت به تاتو بسیار بی‌تفاوت هستند
تاتو نه تنها امروزه بیشتر از سال‌های اخیر رایج است، بلکه آنقدر عادی شده است که دیگران هنگام نمایش آنها در خیابان یا محل کار، دو بار به آنها فکر نمی‌کنند. این امر به ویژه در مورد نسل هزاره – افراد ۱۸ تا ۳۵ ساله – صدق می‌کند که طبق اداره سرشماری ایالات متحده، اخیراً از نسل بیبی بومر به عنوان بزرگترین نسل کشور از نظر جمعیت پیشی گرفته‌اند.

اکثریت نسل هزاره گفتند که با دیدن کارگرانی که در مشاغل مختلف تاتو دارند، “بسیار” راحت خواهند بود، این نظرسنجی نشان داد که از جمله این مشاغل می‌توان به ورزش حرفه‌ای، املاک و مستغلات، حتی بانکداری، پزشکی و مدیریت دولتی اشاره کرد.

علاوه بر اینکه تاتو اغلب به عنوان نمودهای تصویری از فردیت دارندگان آن عمل می‌کند، ما که تاتو داریم، تاتو را از جهات مختلفی جذاب می‌دانیم. تقریباً یک سوم پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی هریس گفتند که تاتوهایشان به آن‌ها احساس جذابیت می‌دهد و تقریباً همین درصد – ۳۲ درصد – گفتند که تاتو با القای حس جذابیت، دوز بیشتری از اعتماد به نفس به آن‌ها می‌دهد. 

در همین راستا، مردانی که به دنبال درمان جایگزینی مو هستند، معمولاً این کار را برای احساس بهتر نسبت به خود و جذاب‌تر دیده شدن انجام می‌دهند. یک مطالعه اخیر از دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز – و منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا – اخیراً همین موضوع را کشف کرده است و نشان می‌دهد که هم زنان و هم مردان، مردان را پس از دریافت درمان کاشت مو، هم خوش‌چهره و هم جوان‌تر می‌دانند.

“این روش می‌تواند به پرپشت‌تر به نظر رسیدن موهای نازک یا کم‌پشت کمک کند.”

میکروپیگمنتیشن همان تاتو مو است
با این حال، یک درمان جایگزینی موی دیگری وجود دارد که کمتر تهاجمی‌تر از روش سنتی است، اما می‌تواند به همان اندازه در بهبود اعتماد به نفس مؤثر باشد. نام آن میکروپیگمنتیشن است.

این روش که به طور غیررسمی‌تر به عنوان تاتو مو شناخته می‌شود، شامل قرار دادن استراتژیک “فولیکول‌های” میکروسکوپی روی پوست سر است تا ظاهری از موهای کوتاه شده ایجاد کند، برخلاف عدم وجود خط رویش مو، که در نهایت از طریق طاسی با الگوی مردانه اتفاق می‌افتد.

​ این روش یک درمان زیبایی نسبتاً جدید است که در تعدادی از نشریات مهم خبری، سرگرمی و سبک زندگی، از جمله مجله GQ، معرفی شده است. همچنین یک راه مؤثر برای پرحجم‌تر نشان دادن موهای نازک است، بیش از آنچه در واقعیت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکروپیگمنتیشن و تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر، امروز با ترمیم موی ماروتا وقت ملاقات بگیرید.

موهای کم‌پشت؟ با ما تماس بگیرید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس