وضعیت کنونی ترمیم مو
اکثر مردم سعی میکنند آن را جذاب جلوه دهند، اما در اعماق وجودشان همه میدانند که کچلی اصلاً جذاب نیست. کچلی اعتماد به نفس شما را برای راه رفتن و صحبت کردن در جمع از بین میبرد. نه فقط به خاطر ظاهر، بلکه به این دلیل که نوعی کمبود در بدن شما را نشان میدهد. بنابراین، افرادی که از آن رنج میبرند، گاهی اوقات یاد میگیرند با آن زندگی کنند، اما هرگز آن را دوست ندارند. با این حال، پیشرفت دوران باعث شده است که کچلی اکنون اختیاری باشد. به لطف صنعت ترمیم مو! اما، آیا این صنعت در حق همه بیماران عدالت را رعایت میکند؟ خب، این در واقع موضوعی قابل بحث است.
وقتی شروع به ریزش مو میکنید، تمایل دارید در تلفن هوشمند یا لپتاپ خود به دنبال محصولات مو باشید. اما، شما از این واقعیت بیخبر هستید که زاکربرگ شما را ۲۴ ساعته تماشا میکند. او به همه میگوید که شما در حال کچل شدن هستید. در نتیجه، تایملاین فیسبوک، فید اینستاگرام و هر پلتفرم رسانه اجتماعی ممکن شما با محصولات مراقبت از مو و همچنین کلینیکهای کاشت مو که خدمات کاشت موی FUE را ارائه میدهند، پر خواهد شد. اما آیا این تمام چیزی است که شما نیاز دارید؟
ارزانتر، روند جدید است
در هیچ نوع محصول یا خدماتی جدید نیست که اگر آن را ارزانتر ارائه دهید، در موقعیت بهتری نسبت به کسانی هستید که آن را با نرخ بالاتری ارائه میدهند. کیفیت؛ خب، بیشتر اوقات اهمیت ثانویه دارد. اوضاع در دنیای ترمیم مو نیز کاملاً مشابه است. کلینیکها وعده میدهند که ارزانترین کاشت موی ممکن را به بیماران ارائه دهند. بیماران دیگر مجبور نیستند با جستجوی گوگل زحمت بکشند هزینه کاشت مو در هند. اما آیا این توصیه میشود؟
مزایای نامحدود
وقتی جزئیات خدمات ارائه شده توسط کلینیکهای ترمیم مو را میخوانید، مجذوب انواع مزایا و منافعی خواهید شد که کلینیکها همراه با جراحی کاشت مو ارائه میدهند. سفر رایگان، اقامت رایگان و سفرهای به مقاصد عجیب و غریب چند نمونه هستند. اما، آیا اینها همه نیازهای یک جراحی کاشت موی عالی هستند؟
آنچه اکثر پیشنهادهای رسانههای اجتماعی نادیده میگیرند
بنابراین، اکثر کلینیکها قیمتهای ارزانتر و مزایای نامحدود ارائه میدهند، اما آنچه نادیده میگیرند چیزی واقعاً مهم است. عواملی مانند تکنیکی که استفاده میکنند، تجربه جراحان و تکنسینهایشان، اعتبار آنها، نحوه مدیریت منطقه اهداکننده، مراقبتهای پس از جراحی و غیره، همگی در چنین پیشنهادهای جذابی غایب هستند.
بیمار چه کاری باید انجام دهد؟
بنابراین، برای بیماری که با کچلی مواجه است، از اهمیت بالایی برخوردار است که در چنین پیشنهادهایی گرفتار نشود. او باید خودش در مورد کلینیک مناسب، پزشکان مناسب، اعتبار آنها، تجربه آنها و غیره تحقیق کند. بیمار همچنین باید نگاهی دقیق به نتایج کلینیکها داشته باشد. اما، اینجا هم یک نکته وجود دارد. در دنیای پیشرفته امروز، آیا طراحی یک وبسایت جذاب، ایجاد ترفندی برای جذب بیماران با تصاویر نتایج دروغین و غیره برای یک کلینیک چالشبرانگیز است؟ قطعاً پاسخ خیر است. بنابراین، برای اطمینان از اینکه به کلینیک مناسب میروید، باید نتایج ویدیویی را ببینید که بیماران خودشان در مورد نتایج صحبت میکنند. همچنین، به پورتالهای معتبر و صحیح مانند Hair transplant mentor، Hair restoration network، ISHRS، Bellicaeplli و غیره مراجعه کنید. به طور خلاصه، به خاطر صرفهجویی در پول یا لذت بردن از مزایا، همراه با تبلیغات حرکت نکنید. فقط از مغز خود استفاده کنید، تحقیقات دقیق انجام دهید و سپس اقدام کنید. سفر تحولآمیز مبارک!